درباره الانزافروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی الانزا مکانی است برای همه افراد تا بتوانند با اطمینان کامل، مناسبترین و بهترین محصولات انواع برندهای موجود در بازار را تهیه کنند. همچنین الانزا در جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان امکان خرید از فروشگاههای متعدد با محصولات متنوعتر را نیز، برای شما فراهم آورده است.
تمامی حقوق این سایت برای شرکت اکسون دایا لوتوس (فروشگاه آنلاین الانزا) محفوظ است
دیدگاه کاربران
(۳۵)۴
از
۵
این محصول را توصیه میکنم
خیلی کرم خوبیه خیلی هم عالی جذب میشه برای مصرف روزانه عالیه
این محصول را توصیه میکنم
برای مامانم گرفتم ، به آبرسانی و شاداب شدن پوست صورتش خیلی کمک کرده
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
با اینکه خیلی تعریفشو شنیده بودم اما اصلا کرم جالبی نبود. برا جوش های حساس و چرب هم ممکنه مستعد جوش بشه. بافتش هم مانند آبرسانه اولش کرمی هست و بعد آب میشه و جذب پوست میشه. اما فقط جذب سطحی داره! به نظرم ارزش خرید رو اصلا نداره و به عنوان یه کرم معمولی برای دستم استفاده میکنم. شنیده بودم که در کنارش این محصول اگر آیس بال هم استفاده بشه فوق العاده هست اما آیس بال هم فقط یه آبرسانی سطحی داره و خود ژلش کمی حالت خنکی میده قبل از یخ زدن و کمی التهاب رو کم میکنه برای قبل از میکاپ بد نیست و ممکن هست برای بعضی از نوع پوست ها باعث ایجاد جوش بشه.
این محصول را توصیه میکنم
تازه چند روزه ازش استفاده میکنم ولی تو همین چند روز متوجه عالی بودنش شدم
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
میتونم بگم آشغال ترین و بدردنخور ترین کرمی که توی عمرم دیدم همین کرم میتونه باشه ، اصلا جذب نداره یعنی خداشاهده مفت نمی ارزه لطفا اینقدر هم الکی هی تبلیغ این کرم بی خاصیت و نکنید وقتی کرم و میزنی به دستت یا به پوستت اصلا انگار نزدی ، خشکه خشک اصلا نه یه ذره بگی ابرسانی داره نه یه ذره چربی داره فقط ظاهرش یه کم شیک و قشنگه وگرنه هیچ چیز دیگه ای نداره باور کنید دارم راست میگم
این محصول را توصیه میکنم
پوست رو خیلی نرم و خوب میکنه
این محصول را توصیه میکنم
درود و مهر ؛ من برای بار اوله این محصول رو سفارش دادم ، هنگام استفاده از محصول و بعدش خیلی حس خوبی دارم و تو این یک هفته پوستم داره تغییر میکنه ، ب نظرم که میتونه محصول کارآمدی باشه ؛ امیدوارم هر روز بهتر قبل بدرخشی الانزا و ممنونم از ارسال به موقعتون🌱
این محصول را توصیه میکنم
ابرسان خیلی خوبیه پوست رو شفاف میکنه و مناسب پوست چرب و خشک هست کافیه روش استفادش رو بدونی من پوستم چربه وقتی محصول دستم رسید بافتش خیلی سبکه اصلا چرب نیست و من یک پمپ کامل روی پوستم در روزای اول زدم ولی پوستم چربتر شد بعدش گرفتم فقط اندازه سه قطره دقت کنید قطره روی پوستم زدم هیچ چربی تولید نشد الان دارم چهار قطره استفاده میکنم صبح و شب استفاده میکنم باید مقدارش کنترل شده باشه برای پوست چرب و برای پوست خشک یک پمپ کامل از نظرم مناسب باشه فعلا پوستمو شفاف کرده ولی در کنارش روتین پوستی هم داشته باشین تا نتیجه بگیرین برای نتیجه نهایی باید حداقل سه ماه ازش استفاده کنم
این محصول را توصیه میکنم
برای سومین باره این محصول و سفارش میدم ، کرم سبک و زود جذبیه و خیلی راضی هستم
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
برای صورتم باعث جوش شد به دستام میزنم به جاش برای صورت اصلا خوب نیست
این محصول را توصیه میکنم
دوسش دارم و خوشبوعه 😍
این محصول را توصیه میکنم
من راضیم ازش تموم شه حتما دوباره میخرم
این محصول را توصیه میکنم
در کل عالیه، من خیلی راضیم، برای زیر میکاپ مثل پرایمر عمل میکنه،پوست رو کاملا سفت میکنه و خیلی زود جذب میشه
این محصول را توصیه میکنم
محشره
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
من با توجه به نظرات مثبت بقیه خریداری کردم اما وقتی میزنی به سرعت جذب میشه و انگار چیزی نزدی فقط برای چند لحظه نرمی میده به پوست.مناسب نیست
این محصول را توصیه میکنم
سلام ،من یک بار خرید کردم ،بافت سبکی داره سریع جذب پوست میشه مخصوصا قبل میکاپ باعث میشه ،کرم پودر تمیز رو صورت پخش بشه و بشینه حس خوبی گرفتم قصد دارم یه دوره دیگه خرید کنم در موردجوان سازی نمیتونم نظر بدم شاید باید چند دوره مصرف بشه ممنونم 🙏
این محصول را توصیه میکنم
من خواهرم خریده بود بعده دوهفته استفاده گفت پوست صورتم روشنتر و سفت تر شده منم خوشم اومدو خریدم بافت خیلی سبک و نرمی داره بوی ملایم و مطبوعی داره بنظرم بخرید ارزش خرید داره
این محصول را توصیه میکنم
درود ، یک ماهه خریداری کردم ، چقدر عااالیه و چقدر حجمش زیاده قیمتش مناسبه، و خیلی جواب گرفتم پوستم خشک شده بود و التهاب داشت خوب شدم، و دوباره سفارش میدم ممنونم از صداقت شما.🙏
این محصول را توصیه میکنم
خیلی کرم خوبیه. به سرعت جذب میشع و اصلا حس چربی رو پوست ایجاد نمیکنه
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
فقط برای استفاده قبل از میکاپ خوبه و هیچ اثر درمانی ، آبرسانی نداره و نیاز پوست رو اصلا براورده نمیکنه و خشکی پوست من رو بیشتر کرد
این محصول را توصیه میکنم
از خرید این کرم راضی بودم پوست رو نرم و لطیف و آبرسانی میکنه انتخاب همیشگیم شده
این محصول را توصیه میکنم
عالیه واقعا بازم سفارش دادم:)))))))
این محصول را توصیه میکنم
خرید این محصول عالی رو به همه پیشنهاد میکنم واقعا بی نظیره 😍👏👏
این محصول را توصیه میکنم
تازه تهیه و دارم استفاده میکنم و خیییییلی خوشبوئه و گوگولی اما نمیتونم راجعب اثرش بگم باید مدتی بگذره و ببینم راضیم یا نه از الانزا ممنونم
این محصول را توصیه میکنم
من بسیار ازش راضی هستم فکر میکنم به همه پوستها جواب بده
این محصول را توصیه میکنم
من پوست بشدت حساس دارم و بدلیل الرژی بالای ملتهب و خشک بود، بلاخره این محصول کمکم کرد و خیلی راضی هستم ازش، لطافت و سمت شدگی پوست را بعد از مصرف کاملا حس مشهد کرد.
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
تقریبا هیچ تاثیری رو پوست نداره، حتی در حد آبرسان معمولی هم نیست، فقط باعث جوش و لک میشه
این محصول را توصیه میکنم
به نظر من آنقدر که درباره کلاژن سازیش تبلیغ شد نبود فقط به نظرم آبرسانی خوبی داره و یه کرم خوشبو قیمت مناسب وححم خوب و مرطوب کننده خوب
این محصول را توصیه میکنم
حجم خوب و بوی خیلی خوبی داره بسته بندی عالی ۳روزه استفاده میکنم واقعا پوست صورت رو نرم نگه میداره
خرید این محصول را توصیه نمیکنم
من سه روزه استفاده کردم چیز جالبی نیست هم پوست رو خشک کرد اصلا آبرسانی نداره پوست رو داغ میکنه و جوش ریز زدم با اینکه نوشته مناسب انواع پوست
این محصول را توصیه میکنم
بهترین قیمت فقط در الانزا
این محصول را توصیه میکنم
بسته بندی عالی با ارسال سریع،محصول بسیار باکیفیت
این محصول را توصیه میکنم
امروز رسید برام،بسته بندی عالی بود خیلی زود رسید دستم. از خودمحصول بگم حجمش خیلی خوبه،یکم زدم ازش روی پوست دستم که از شوینده بشدت خشک شده،،،وای عین پوست نوزاد نرم و لطیف شد.برای صورتم هنوز نزدم ولی امیدوارم اثر بخش باشه
این محصول را توصیه میکنم
بهترین محصول هست بهتون پیشنهاد میکنم بعداز یک هفته نتیجه شون میبین
این محصول را توصیه میکنم
لطفا دوباره موجود کنید
پشتیبانی الانزا
|۱۴۰۴/۷/۱۲