معرفی بهترین ضد آفتاب برای تابستان ۱۴۰۳

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای تابستان

انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی یا خارجی نه تنها می تواند از بروز آسیب های ناشی از اشعه های UV جلوگیری کند، بلکه به حفظ زیبایی و سلامت پوست شما نیز کمک می کند. در این بلاگ، به بررسی و معرفی بهترین ضد آفتاب ها، اعم از برندهای ایرانی و خارجی، می پردازیم، با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را برای تابستان امسال داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین ضد آفتاب ایرانی که باید امتحان کنید

ضد آفتاب های ایرانی به خاطر ترکیبات خاص و کیفیت بالای خود، جایگاه ویژه ای دارند. این محصولات علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، خاصیت رطوبت رسانی و ضد التهابی ارائع می دهند. در این قسمت می خواهیم برترین برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی را به شما معرفی کنیم.

کرم ضد آفتاب برای تابستان

موزیلا بهترین کرم ضد آفتاب برای قبل از ورزش

اگر کرم ضد آفتابی می خواهید که در برابر تعریق و آب دوام خوبی داشته باشد، می توانید کرم ضد آفتاب موزیلا SPF 50 را انتخاب نمایید. این کرم ماندگاری بالایی را به شما ارائه می دهد و می توانید قبل از شروع فعالیت های ورزشی مانند شنا از آن استفاده کنید.

از ویژگی های دیگر این ضد آفتاب محافظت کامل آن است به طوری که می تواند اثرات آسیب زای اشعه های UVA و UVB را خنثی نماید. کرم ضد آفتاب موزیلا از بهترین ضد آفتاب ایرانی است که پس از استفاده در پوست شما حالت نرم و ابریشمی ایجاد می کند.

ژنوبایوتیک بهترین مارک برای جلوگیری از پیری پوست

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک قابلیت این را دارد تا رطوبت طبیعی در پوست شما را به خوبی حفظ نماید و در نتیجه از بروز علائم پیری پوست پیشگیری کند. این کرم فاقد چربی بوده که بافت بسیار سبکی دارد و پوشش یکدستی روی پوست صورت شما ایجاد می نماید.

برخی دیگر از فواید این کرم ضد آفتاب عبارتند از:

  • ضد التهاب و پیشگیری از بروز لک های پوستی
  • ممانعت از انسداد پوستی و تشکیل آکنه
  • حاوی فیلترهای UV و مواد موثره گیاهی

آردن ضد آفتاب ایده آل برای افراد بالای ۴۰ سال

برند آردن بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک تا چرب را تولید و ارائه می دهد که به خوبی از پوست شما محافظت می کنند. اگر بالای ۴۰ سال دارید، کرم ضد آفتاب آردن اکسپرت ایج مدل vita-sun به طور ویژه برای شما طراحی شده که سبب پیشگیری از چروک پوست و ترمیم و جوان سازی سلول های آن می شود.

سینره بهترین ضد آفتاب فاقد پارابن

ممکن است به دنبال ضد آفتابی باشید که بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری تولید می شود در این صورت پیشنهاد ما به شما برند سینره است. کرم ضد آفتاب spf60 بدون رنگ سینره با انواع پوست سازگار بوده و در ترکیباتش پارابن وجود ندارد در نتیجه حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد.

بهتر است بخوانید:
معرفی ۱۰ محصول از بهترین ضد آفتاب بچگانه

ویژگی های دیگر این کرم ضد آفتاب شامل موارد زیر می شود:

  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • حاوی ویتامین E جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید FDA

سان سیف بهترین برند برای پیشگیری از جوش

اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب هستید، می توانید به سراغ کرم ضد آفتاب سان سیف مدل All Skin Types SPF بروید. این کرم چربی متعادل دارد و فاقد روغن و تری گلیسیرید های کومدوژن است که از بروز انواع جوش و آکنه در صورت پیشگیری می نماید.

بهترین ضد آفتاب خارجی برای محافظت از پوست

کرم های ضد آفتاب به عنوان یک پوشش مؤثر در برابر اشعه های مضر خورشید عمل می کنند. در این بخش می خواهیم از بهترین ضد آفتاب خارجی برایتان بگویم که دارای چه ویژگی هایی هستند تا به شما در داشتن انتخاب هوشمندانه تر کمک کنیم.

الارو بهترین ضد آفتاب برای خانم های باردار و کودکان

کرم ضد آفتاب مینرال الارو spf30 بی رنگ دارای فرمولاسیون فرانسوی است که در ایران تولید و عرضه می شود. این کرم فاقد پارابن و اسانس بوده که به طور تخصصی برای پوست های حساس مناسب است و فیلترهای ضد آفتاب صددرصد طبیعی و معدنی دارد.

از فواید دیگر این کرم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محافظت کامل در برابر اشعه های UVA و UVB
  • دارای بافت نرم و سبک
  • جلوگیری از ایجاد لک های تیره ناشی از آفتاب سوختگی

ژاک آندرل ضد آفتابی عالی برای آلودگی هوا

اگر می خواهید بهترین ضد آفتاب خارجی را داشته باشید، می توانید برند فرانسوی ژاک آندرال را انتخاب نمایید. ضد آفتاب ضد چروک ژاک آندرل SPF 50 حاوی ویتامین E است که می تواند از بروز چین و چروک و خطوط ریز در پوستتان به خوبی پیشگیری نماید.

در این کرم عصاره جلبک قرمز وجود دارد که می تواند از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از آلودگی هوا محافظت کند. هچنین این کرم دارای عصاره گل ختمی است که توانایی بالایی در برطرف کردن التهاب و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی دارد.

بهتر است بخوانید:
لیست ضد آفتاب های مینرال ایرانی و خارجی

بهترین ضد آفتاب رنگی برای زیبایی و محافظت همزمان

اگر به صورت روزانه آرایش می کنید، کرم‌های ضد آفتاب رنگی با ترکیبات مؤثر و قابلیت پوشش دهی لک و ایرادات پوستی، انتخابی ایده آل برای شماست. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین ضد آفتاب رنگی از برندهای مختلف آشنا کنیم تا زیبایی بیشتری را تجربه نمایید.

سان سیف بهترین ضد آفتاب کرم پودری

ضد آفتاب کرم پودری و پرایمری سان سیف در رنگ های بژ عاجی، بژ رز گلد، بژ طلایی و… تولید شده که جلوه ای یکدست و مات به پوست شما می بخشد. این کرم با عملکرد سه گانه ضد آفتاب، پرایمر، کرم پودر بهترین گزینه برای میکاپ های روزانه به شمار می رود.

 

لیمپیو ضد آفتابی با خاصیت رطوبت رسانی

از بهترین ضد آفتاب رنگی می توان به کرم ضد آفتاب لیمپیو اشاره کرد که در رنگ های بژ روشن و بژ طبیعی وجود دارد و از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. همچنین این کرم می تواند بخشی از رطوبت از دست رفته پوستتان را جبران نماید.

بهترین ضد آفتاب ایران

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

پوست خشک به دلیل کمبود رطوبت و چربی، نسبت به آسیب های ناشی از اشعه های مضر آفتاب بیشتر حساسیت دارد. بنابراین، استفاده از یک کرم ضد آفتاب با ترکیبات مرطوب کننده و مغذی، می تواند به تغذیه و آبرسانی عمیق پوست کمک کند. در ادامه از برترین ضد آفتاب پوست خشک برایتان می گوییم.

مای ضد آفتابی با خاصیت آبرسانی

اگر پوست خشکی دارید می توانید برند مای را انتخاب کنید که بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک را ارائه می دهد. این کرم ضمن رفع خشکی، به خوبی لایه های پوست را آبرسانی می کند و ضمن بازسازی لایه محافظ پوست، از پیری زودرس جلوگیری می نماید.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

انتخاب کرم ضد آفتابی که خواص مات کنندگی و کنترل چربی داشته باشد، امری بسیار حیاتی برای پوست های چرب است. در این قسمت می خواهیم بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب که علاوه بر حفظ سلامت پوست، از بروز جوش‌ و براقیت غیرمطلوب پوست جلوگیری می کند را معرفی کنیم.

نئودرم بهترین ضد آفتاب برای تنظیم ترشح چربی

کرم ضد آفتاب Highly Protective نئودرم در دسته بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب قرار دارد که حاوی ترکیبات سبوماین بوده و به تنظیم ترشح چربی پوست کمک می نماید. همچنین این کرم شرایط پوست های چرب را بهبود می بخشد و به عنوان پایه آرایش قابل استفاده است.

بهترین کرم ضد آفتاب برای لک صورت

لک های صورت می توانند آزار دهنده باشند و برخی از آن ها ممکن است در اثر آسیب های ناشی از اشعه های خورشید شکل بگیرند. در این بخش از بهترین کرم ضد آفتاب برای لک صورت برایتان می گوییم تا اگر دارای لک های پوستی هستید، به کمک این محصولات آن ها را برطرف کنید.

الارو بهترین ضد لک و ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو فرمولاسیونی دارد که به خوبی انواع کک مک و لک های ناشی از جای جوش، آفتاب، افزایش سن و بارداری را کاهش می دهد. شما با هر نوع پوستی می توانید از این کرم استفاده نمایید و به یکدست شدن رنگ پوستتان کمک نمایید.

فواید دیگر استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای لک صورت برند الارو عبارتند از:

  • ضد حساسیت و قرمزی
  • فاقد پارابن و اسانس
  • محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB
  • حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان

بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده صورت

یک ضد آفتاب با ترکیبات روشن کننده می تواند به طور ویژه از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند و همزمان به کاهش لک ها و تیرگی های آن کمک کند. در این قسمت به بررسی بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده صورت می پردازیم از ویژگی های آن برایتان می گوییم.

لافارر بهترین روشن کننده تیرگی های پوست

کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی SPF30 لافارر ضمن محافظت کامل از پوست شما، موجب پیشگیری و درمان لک های پوستی می شود. اگر پوست مستعد جوش دارید، استفاده از این کرم به شما کمک می کند تا از ایجاد جوش جلوگیری شود.

در ادامه به برخی از خصوصیات دیگر بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده صورت می گوییم:

  • دارای فرمولاسیون سبک
  • کنترل چربی و جلوگیری از ایجاد آکنه
  • کند کردن روند پیری پوست
  • ایجاد حفاظت بالا در برابر اشعه های UVA و UVB

انواع کرم ضد آفتاب

زمان استفاده کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب به عنوان قدم اول در مراقبت از پوست، از شروع صبح تا غروب آفتاب بسیار اهمیت دارد.در واقع استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان به معنای محافظت کامل از پوست در برابر اشعه های آسیب زا است. 

 در ادامه به مهم ترین زمان استفاده کرم ضد آفتاب می پردازیم:

  • قبل از خروج از منزل: حتماً کرم ضد آفتاب را حداقل ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از خروج از منزل بر روی پوست خود بمالید تا به مواد فعال در کرم فرصت داشته باشد بهترین حفاظت را ارائه دهند.
  • بعد از شنا یا تعرق شدید: بلافاصله پس از اتمام فعالیت های ورزشی مانند شنا، کرم ضد آفتاب را مجدداً تمدید کنید تا حفاظت از پوست شما ادامه یابد.
  • هر دو ساعت یکبار: استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب با spf پایین مهم است. بنابراین، حتی اگر در داخل خانه هستید، هر دو ساعت یکبار زمان استفاده کرم ضد آفتاب است و باید آن را تجدید کنید.

 

در این بلاگ، سعی کردیم تا بهترین برندهای خارجی و ایرانی کرم های ضد آفتاب را برای شما معرفی کنیم تا با انتخاب مناسب ترین کرم ضد آفتاب برای نوع پوست خود و رعایت نکات مراقبتی، از زیبایی طبیعی پوستتان لذت ببرید.

بهتر است بخوانید:
همه چیز درباره کرم ضد آفتاب

سوالات متداول درباره بهترین ضد آفتاب

در این بخش سوالات متداولی که ممکن است درباره استفاده از کرم ضد آفتاب برایتان پیش بیاید، می پردازیم.

چرا استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت دارد؟

استفاده از کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. این اشعه ها می توانند باعث پیری زودرس، لک های پوستی، و حتی سرطان پوست شوند.

چگونه کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست خود انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب، باید نوع پوست خود را بشناسید و مشکلاتی مانند لک یا تیرگی آن را در نظر بگیرید.

چقدر باید کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

برای دستیابی به بهترین محافظت، باید کرم ضد آفتاب را به مقدار کافی حدوداً دو انگشت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید.