۲۷ پیشنهاد جذاب برای خرید بهترین هدیه روز مرد

هدیه روز مرد

به مناسبت نزدیک شدن به روز پدر، از ۱ تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، برای شما عزیزان جشنواره ویژه‌ای در فروشگاه اینترنتی الانزا در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانید هدیه روز مرد را از میان محصولات متنوع با تخفیف ویژه خریداری فرمایید.

تهیه هدیه‌ای ارزشمند با بهترین قیمت و متناسب با انواع بودجه ها برای روز مرد، بسیار سخت و زمان‌بر است؛ چرا که اکثر افراد گزینه‌ای برای آن در نظر ندارند و با این سوال که بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ و یا هدیه‌ای که مناسب پدر یا همسرمان باشد را از کجا تهیه کنیم، رو به رو هستند.

ایده‌های خرید بهترین هدیه برای روز مرد

ممکن است شما برای خرید کادو روز مرد هیچ ایده‌ای نداشته باشید و نتوانید کادوی متناسب با سلیقه و بودجه خودتان را پیدا کنید؛ اما لازم است بدانید گزینه‌های خرید کادو برای روز مرد بسیار متنوع هستند و شما با انواع بودجه‌ها می‌توانید از میان موارد زیر بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

بهترین هدیه برای روز مرد

ست محصولات بهداشتی هدیه روز مرد

مراقبت از پوست صورت و بدن، فارغ از سن و جنسیت، برای همه افراد ضروری است. یکی از نمونه‌های بهترین هدیه برای روز مرد ، محصولات پیشنهادی برای روز مرد است که بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

این ست‌ها معمولاً شامل لوازم بهداشتی مورد نیاز آقایان هستند و در آن‌ها اقلامی از قبیل بادی اسپلش، شامپو سر و بدن، ضد تعریق، مرطوب کننده، ضد آفتاب و … وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به نوع و نیاز پوست آقایان، این محصولات با کیفیت را با تخفیف ویژه از الانزا خریداری کنید.

عطر و ادکلن

اگر به دنبال هدیه ای خاص برای روز مرد هستید، پیشنهاد ما خرید عطر و ادکلن مردانه است. این هدیه هیچ وقت تکراری یا قدیمی نمی‌شود و برای آقایانی که دوست دارند همیشه خوشبو باشند، بهترین گزینه به شمار می‌آید.

انواع خوشبو کننده بدن

پیشنهاد بعدی ما خرید انواع خوشبو کننده بدن مردانه است که شامل بادی اسپلش، بادی میست و اسپری‌های بدن می‌شوند. شما می‌توانید این محصولات را متناسب با سلیقه و فصل انتخاب نمایید و هدیه‌ای ارزنده با قیمت مناسب تهیه کنید.

محصولات مراقبت از پوست

اکثر آقایان به دلیل مشغله‌های فکری و کاری زیاد اهمیت چندانی به سلامت پوست خود نمی‌دهند. شما می‌توانید با خرید محصولات مراقبت از پوست هدیه ای خاص برای روز مرد تهیه کنید و به کمک آن موجب بهبود وضعیت پوست فرد مورد نظرتان نیز بشوید.

  • شامپو بدن مردانه
  • کرم ضد آفتاب مردانه
  • کرم مرطوب کننده مردانه
  • ژل شستشوی صورت مردانه

موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی یک وسیله کاربردی برای اصلاح موهای زائد گوش و بینی آقایان است. این محصولات با قیمت مناسب و عملکرد خوبی که دارند، از بهترین هدایای روز مرد محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با خرید آن، آراستگی و زیبایی را به عزیزانتان هدیه دهید.

ماشین اصلاح صورت

ریش تراش یا ماشین اصلاح صورت یک هدیه روز مرد عالی است. این محصول برای آقایان با هر سن و سال و سلیقه‌ای، خوشحال‌کننده می‌باشد؛ چرا که آن‌ها را از تیغ زدن پوست صورت و بدنشان نجات می‌دهد.

اما نکته‌ای که در هنگام خرید ریش تراش باید در نظر داشته باشید، معتبر بودن مارک ماشین اصلاح صورت و میزان رضایت مصرف کنندگان از آن است.

ست هدیه چرم

در لیست هدیه روز مرد ، ست هدیه یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است. چرا که علاوه بر کاربردی بودن محصولات آن میان آقایان، معمولاً بسیار مقرون‌به‌صرفه و شیک نیز هستند. شما می‌توانید به مناسبت روز مرد، ست هدیه چرم را علاوه بر پدر و همسر خود به اشخاصی که نسبت دورتری با شما دارند مانند دوست و همکارانتان نیز، هدیه دهید.

پیراهن مردانه

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های کادو روز مرد ، خرید پوشاک به ویژه پیراهن است. چرا که پرکاربردترین لباس میان آقایان پیراهن بوده و آقایان همیشه به داشتن انواع پیراهن در کمد لباس‌های خود احتیاج دارند، تا بتوانند برای هر استایل لباس مناسبی داشته باشند. برای تهیه هدیه می‌توانید به سراغ انواع آن یعنی پلیور، بلوز، تیشرت و … نیز بروید.

کادو روز مرد

کمربند

کمربند گزینه‌ای مناسب برای خرید کادوی ارزان روز مرد محسوب می‌شود؛ زیرا یکی از اکسسوری‌هایی است که تقریبا همه آقایان روزانه آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. کمربندها انواع مختلفی دارند و با توجه به جنس و برند، با قیمت‌های متفاوتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

بهترین کادو برای روز پدر

کفش

از پرکاربردترین محصولات مصرفی برای همه افراد و همینطور آقایان، کفش است. اما انتخاب و خرید از میان انواع بسیاری که امروزه برای کفش‌ها وجود دارد، کمی مشکل به نظر می‌رسد؛ زیرا باید متناسب با سلیقه و استایل فرد مورد نظرتان انتخاب شود تا ظاهر او را آراسته و زیباتر نشان دهد.

انواع کفشی که شما می‌توانید برای کادو روز مرد تهیه کنید عبارتند از:

  • کفش طبی
  • کفش ورزشی
  • کفش رسمی چرم
  • کفش پیاده‌روی
بهتر است بخوانید:
بهترین پک بهداشتی مردانه شامل چیست؟

کیف پول

همه آقایان به یک کیف پول که بتوانند علاوه بر نگه‌داشتن پول نقد، مدارکشان را نیز در آن سازمان‌دهی کنند احتیاج دارند. بنابراین خرید چنین هدیه‌ای قطعاً آن‌ها را خوشحال می‌کند. شما می توانید برای انتخاب مدل و سایز این محصول به نیاز شخص مورد نظرتان توجه کنید.

کادوی ارزان روز مرد

لباس ورزشی

اگر پدر یا همسر شما اهل ورزش است، خرید یک ست لباس ورزشی مناسب با نوع ورزشی که انجام می‌دهد می‌تواند برای آن‌ها بسیار مناسب و کاربردی باشد.

وسایل ورزشی

همه افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند از هدیه گرفتن وسایل مرتبط با رشته‌ای که در آن فعالیت می‌کنند و به آن‌ها احتیاج دارند، خوشحال می‌شوند؛ حتی برای افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند نیز هدیه گرفتن وسایل ورزشی سرگرمی مانند توپ، راکت بدمینتون، عینک شنا و… می‌تواند بسیار جذاب باشد.

لیست هدیه روز پدر

گزینه‌های مناسب برای خرید کادوی ارزان روز مرد

اگر برا خرید هدیه روز مرد بودجه زیادی در اختیار ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید با انتخاب درست و مناسب، یک هدیه کاربردی و عالی را برای همسر یا پدرتان تهیه کنید. در این بخش چند نمونه از این هدایا را برای شما عزیزان نام می‌بریم:

جوراب

جوراب مردانه، از پوشاک‌ پر کاربرد میان آقایان بوده که در طرح‌ها‌‌، رنگ‌ها و جنس‌های مختف موجود است. بنابراین شما می‌توانید یک یا چند جوراب به عنوان کادو برای روز مرد تهیه کنید.

کراوات

یکی از اکسسوری‌هایی که بعضی از آقایان در مناسبت‌ها یا به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند، کراوات است. شما می‌توانید یک کراوات با جنس مرغوب و هم‌رنگ با کت و شلوار‌های پدر یا همسرتان را به عنوان هدیه برای آن‌ها تهیه کنید.

خودکار خودنویس

اگر شغل شخصی که قصد خرید هدیه برای او را دارید مرتبط با نوشتن باشد، خرید خودکار و خودنویس بهترین هدیه برای روز مرد محسوب می‌شود؛ که همیشه می‌تواند از آن به عنوان یک یادگاری از سمت شما استفاده کنند.

خرید هدیه لوکس برای روز مرد

در لیست هدیه روز مرد ، هدایای لوکس و گران‌قیمت نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر شما هم به دنبال یک گزینه از این دسته هستید، در ادامه این مطلب آن‌ها را برایتان معرفی می‌کنیم:

گوشی

گوشی موبایل یکی از بهترین هدایای لوکس محسوب می‌شود و بسیار پرکاربرد و ضروری است. امروزه گوشی‌های هوشمند، بیش از آنکه برای برقرای تماس مورد استفاده قرار بگیرند، برای سرگرمی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند.

لوازم جانبی گوشی

در میان لیست هدیه روز پدر ، لوازم جانبی گوشی را فراموش نکنید. این وسایل تنوع بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز بسته به برند و سایر امکاناتی که دارند، متغیر است. برخی از لوازم جانبی گوشی که می‌توانید برای این روز خاص به عزیزانتان هدیه دهید عبارتند از:

  • هندزفری
  • پاور بانک
  • هندزفری بی‌سیم

لیست هدیه روز مرد

ساعت مچی

بدون شک بهترین کادو برای روز پدر ، ساعت مچی است. استفاده از یک ساعت مچی شیک و زیبا، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در استایل افراد ایجاد کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با توجه به سلیقه همسر یا پدرتان، یک ساعت مچی برای او به عنوان هدیه بخرید.

عینک

عینک‌های آفتابی یک از اکسسوری‌های جذاب و کامل کننده استایل آقایان با هر سن و سلیقه‌ای هستند؛ اما تناسب نوع عینکی که انتخاب می‌کنید با چهره و استایل شخص مورد نظرتان، اهمیت زیادی دارد.

بهتر است بخوانید:
راهنمای خرید بهترین و جدیدترین سشوار

کیف ابزار

خرید کیف ابزار آلات دستی و برقی، برای آقایانی که شغل آن‌ها مرتبط با تعمیرات است و یا علاقه به کارهای تعمیراتی در منزل دارند، هدیه‌ای بسیار خاص و مناسب محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید یک مورد از این ابزار مانند دریل نیز، پدر یا همسر خود را خوشحال کنید.

خرید هدیه ای خاص برای روز مرد

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که هنگام خرید هدیه علاوه بر قیمت و کاربرد، ارزش معنوی آن را نیز در نظر می‌گیرند؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم از لیست زیر بهترین کادو برای روز پدر را انتخاب کنید.

کتاب

خرید کتاب برای کسانی که اهل مطالعه هستند و کتابخوانی از اجزا جدا نشدنی زندگی آن‌هاست می‌تواند بهترین هدیه برای روز مرد محسوب شود. شما می‌توانید برای ارزشمندتر کردن هدیه خود نسخه‌های قدیمی و با ارزش‌تر از کتاب‌های مورد علاقه پدر یا همسرتان را تهیه کنید.

بهترین کادو برای روز پدر

سفر

شاید بهترین کادو برای روز پدر این باشد که با ترتیب دادن مقدمات یک سفر و یا حتی پیکنیک یک روزه به یک منطقه خوش آب و هوا، آقایان را کمی از فضای مشکلات و مسائل زندگی دور کنید. قطعاً خاطراتی که از این سفر برای آن‌ها باقی می‌ماند، ارزش بیشتری نسبت به کادوهای گران قیمت و بی‌مصرف خواهد داشت.

آلبوم موسیقی

موسیقی تمرکز را بالا می برد و تاثیرات مثبت و فوق العاده‌ای روی مغز انسان می‌گذارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخص مورد نظرتان، برای روز مرد یا روز پدر، یک آلبوم موسیقی هدیه دهید و یا گلچینی از موسیقی‌های مورد علاقه آن‌ها را تهیه کنید.

سخن آخر

در این مطلب برای شما عزیزان لیست هدیه روز پدر را قرار دادیم تا بتوانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، بهترین هدیه را در این روز خاص برای عزیزانتان تهیه کنید. شما می‌توانید در جشنواره بهترین مرد دنیا الانزا که از هشتم تا شانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، لوازم مورد نیازتان را برای هدیه دادن خریداری فرمایید.

سوالات متداول درباره خرید کادو روز مرد

همانطور که در ابتدای مطلب خواندید، خرید یک هدیه عالی برای عده‌ای ممکن است دشوار باشد، بنابراین سوالات زیاد در این باره مطرح است که در این قسمت به پر تکرارترین آن‌ها پرداخته شده‌است.

چه کادویی آقایان را خوشحال می‌کند؟

معمولا آقایان از هدیه گرفتن وسایل کابردی که بتوانند در زندگی روزمره مورد استفاده قرار دهند بیشتر استقبال می‌کنند. شما برای خرید چنین هدایایی، می‌توانید از میان مواردی که در این مقاله گفته استفاده کنید.

کادوی ارزان روز مرد چه بخریم؟

برای خرید هدیه ارزان روز مرد می توانید از میان محصولاتی مانند جوراب، خودکار، ماگ، کراوات و... باتوجه به سلیقه پدر یا همسر خود بهترین و ارزان‌ترین انتخاب‌ها را داشته باشید.