راهنمای خرید بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا

بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا

بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا ، محصولی است که پس از گذشت زمان دور لب پخش نشود یا رنگ آن از بین نرود. از آنجا که رژ لب یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی در بین خانم‌هاست، بسیاری از افراد به دنبال بهترین برندهای تولید کننده این محصول هستند.

اگر به دنبال راهنمای خرید رژ لب با ماندگاری بالا هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله برای شما عزیزان چد نمونه از بهترین رژلب‌های مایع، جامد و مدادی را که ماندگاری بالایی دارند، معرفی می‌کنیم تا برای انتخاب و خرید آن‌ها، سردرگم نشوید.

راهنمای خرید رژ لب با ماندگاری بالا

به طور کلی برای خرید یک رژ لب مرغوب باید به نکاتی توجه کنید از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نداشتن سرب اشاره کرد. طبق گفته محققان فرانسوی، حدود ۴۰ درصد از لوازم آرایشی از سرب تشکیل شده است و این امر می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی شما شود.

راهنمای خرید رژ لب با ماندگاری بالا

وجود سرب در رژ لب، خطر ابتلا به سرطان خون را چند برابر می‌کند. پس در اولین گام از راهنمای خرید رژ لب با ماندگاری بالا ، توصیه می‌کنیم محصولاتی را تهیه کنید که در ترکیبات آن‌ها سرب به کار نرفته باشد.

علاوه بر آن، رژ لب‌هایی که بافت سبک و غیر چسبنده دارند، معمولاً دارای ماندگاری بیشتری هستند؛ ضمن اینکه نمای زیباتری نیز روی لب‌هایتان ایجاد خواهند کرد.

در واقع نوعی موم در رژلب‌هایی که دارای ماندگاری بالا هستند، به کار رفته است که باعث افزایش دوام آن می‌شود. البته مواد دیگری مانند کافور، فنل و منتول نیز ماندگاری این محصولات را بالا می‌برند؛ اما تا حدی لب‌ها را خشک می‌کنند.

هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر ماندگاری به هماهنگی رنگ آن با پوستتان نیز توجه کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع رژ لب برای پوست روشن، گندمی و تیره را بخوانید.

بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا چیست؟

حالا که می‌دانید هنگام خرید رژ لب چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید، وقت آن رسیده است که به سراغ معرفی بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا برویم. در این بخش چند نمونه از بهترین رژ لب‌های مایع، جامد و مدادی از برندهای برگزیده را معرفی می‌کنیم.

بهترین رژ لب مدادی با ماندگاری بالا از کدام برند است؟

رژ لب مدادی ، یکی از پرطرفدارترین انواع رژ لب است که با استفاده از آن می‌توانید خط لب زیبایی نیز بکشید و به سادگی، زیبایی چهره‌تان را دو چندان کنید. چند نمونه از بهترین نمونه‌های این محصول که ماندگاری بالایی دارند عبارتند از:

رژ لب مدادی Secret Bite از برند کالیستا

برند کالیستا از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش در ایران است که با محصولاتش را با کیفیت بالا در بسته‌بندی‌های شاد و رنگی عرضه می‌کند. رژ لب مدادی کالیستا دارای بافتی سبک و لطیف بوده و از خشکی یا پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند.

نمای زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و نداشتن مواد مضر، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول بوده که آن را به بهترین رژ لب مدادی با ماندگاری بالا تبدیل کرده است.

رژ لب مدادی از برند مارک جیکوبز

برند مارک جیکوبز یکی از بهترین نمونه‌های رژ لب مدادی را عرضه کرده است. بافت خامه‌ای و نرم این محصول، باعث می‌شود به راحتی روی لب‌هایتان کشیده شود و آن را خشک نکند. از ویژگی‌های این رژ لب مدادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری ۱۶ ساعته
  • بافت سبک
  • نمای مات با کمی درخشش
  • فاقد پارابن، فتالات و سولفات

رژ لب مدادی با ماندگاری بالا

رژ لب مدادی از برند نارس

یکی دیگر از نمونه‌های بهترین رژ لب مدادی با ماندگاری بالا ، متعلق به برند نارس است. این محصول با نمایی مات و مخملی، فرمولاسیون خامه‌ای و ماندگاری بی‌نظیر، جلوه زیبایی به چهره شما می‌بخشد. علاوه بر آن، در این رژ لب ویتامین E به کار رفته است که از خشکی لب ممانعت خواهد کرد.

رژ لب مدادی با ماندگاری بالا از برند نارس

بهترین رژ لب مایع با ماندگاری بالا کدام است؟

در میان انواع مدل‌های رژ لب، رژلب مایع نیز به دلیل داشتن نمای زیبا و ماندگاری بالا، طرفداران خاص خود را دارد. اگر به دنبال رژ لب مایع با ماندگاری بالا هستید، این لیست را از دست ندهید:

بهتر است بخوانید:
معرفی بهترین رژ لب های مخملی

رژ لب مایع از برند آلیس

محصولات آلیس در ایران و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شوند؛ به همین دلیل این برند یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آرایشی در ایران است. این محصول، بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته بوده و با داشتن رنگ‌بندی متنوع و زیبا، یکی از پرطرفدارترین محصولات برند آلیس به شمار می‌رود.

  • حاوی ویتامین E و روغن‌های گیاهی
  • پوشش زیبا و یکدست
  • نرم کننده و مغذی
  • بدون سرب

رژ لب مایع مدل Velvet Matt از برند شون

برند شون یکی از تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که به دلیل استفاده از مواد اولیه گیاهی، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. رژ لب مایع ولوت مات شون تا ۱۲ ساعت ماندگاری دارد و بافت غیر چسبنده، جلوه مات و خاصیت رطوبت رسانی، آن را به یکی از بهترین نمونه‌های رژ لب مایع با ماندگاری بالا تبدیل کرده است.

رژ لب مایع مات با دوام از برند گلدن رز

برند ترکیه‌ای گلدن رز، به عرضه لوازم آرایشی خوب با قیمت مناسب، معروف است. یکی از محصولات گلدن رز ، رژ لب مایع مات بوده که ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • ماندگاری بالا
  • رنگ‌بندی متنوع
  • حاوی روغن آووکادو
  • عدم خشکی و چسبندگی
  • دارای اپلیکاتور انعطاف‌پذیر

رژ لب مایع با ماندگاری بالا

بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته چیست؟

با وجود آنکه به طور کلی ماندگاری رژ لب جامد کمتر از انواع دیگر است، اما باز هم می‌توان محصولاتی را در میان آن‌ها پیدا کرد که ماندگاری بالایی داشته باشند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

رژ لب جامد مدل Mattmoist از برند نوت

بارزترین ویژگی این رژ لب از برند نوت ، خاصیت مرطوب کنندگی قوی آن است که موجب می‌شود آسیبی به پوست لب‌هایتان نزند. علاوه بر آن، این رژ لب جامد، مات بوده، حاوی ویتامین E، روغن ماکادمیا و ترکیبات آبرسان است و فاقد تست حیوانی می‌باشد.

در ترکیبات این محصول پارابن به کار نرفته است و از ایجاد ترک و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. ماندگاری بسیار بالای این محصول، آن را به بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته تبدیل کرده است.

رژ لب جامد ضد آب از برند بل

این محصول از برند بل ، دارای ماندگاری ۲۴ ساعته بوده و در رنگ‌های مختلفی برای تمام سلیقه‌ها ارائه شده است. رژ لب جامد بل حاوی روغن جوجوبا و موم عسل است و بافتی مات، نرم و سبک دارد.

بهتر است بخوانید:
برق لب چیست و چگونه برق لب بزنیم؟

سوالات متداول درباره بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا

در این مطلب هرآنچه را که باید درباره خرید رژ لب با ماندگاری بالا بدانید برایتان شرح دادیم و بهترین برندهای تولید کننده این محصولات را نیز معرفی کردیم. در این بخش هم به برخی از سوالات متداول کاربران پاسخ می‌دهیم:

بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته چیست؟

در میان رژ لب‌های جامد، برندهای نوت و بل و در رژ لب‌های مایع، برند آلیس بهترین محصولات را در این زمینه ارائه کرده‌اند.

بهترین رژ لب مدادی با ماندگاری بالا کدام است؟

برندهای کالیستا، مارک جیکوبز و نارس رژ لب‌های مدادی با کیفیتی را ارائه کرده‌اند که همه آن‌ها ماندگاری بالایی دارند.