بهترین ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

بهترین ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا، محصولی است که ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، نواقص آن را نیز به خوبی کاور کند و نمایی صاف و یکدست به پوست ببخشد. امروزه انواع ضد آفتاب کرم پودری توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند که هر یک مزایای خاصی دارند.

در این مقاله می‌خواهیم بهترین ضد آفتاب کرم پودری خارجی و ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید این محصولات هستید تا انتهای آن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب با پوشش کرم پودر

اگر برای مصرف روزانه می‌خواهید از بهترین ضد آفتاب با پوشش کرم پودر استفاده کنید، در درجه اول باید نوع پوست خود را بشناسید و متناسب با آن محصول مناسبی را تهیه نمایید. یک ضد آفتاب مناسب می‌تواند بدون بروز خشکی یا چربی بیش از حد روی پوست، نمای زیبایی به آن ببخشد.

علاوه بر این بهتر است ضد آفتابی را تهیه کنید که دارای SPF بالاتر از ۳۰ باشد؛ چرا که SPF کمتر از این مقدار، محافظت کاملی از پوست شما به عمل نمی‌آورد و ممکن است به مرور زمان دچار آفتاب سوختگی، لک و حتی پیری زودرس شوید.

بهترین ضد آفتاب با پوشش کرم پودر

بهترین مارک ضد آفتاب کرم پودری

حالا که می‌دانید هنگام تهیه این محصولات باید چه مواردی را در نظر بگیرید، نوبت به معرفی بهترین مارک ضد آفتاب کرم پودری می‌رسد که در ادامه برخی از نمونه‌های برگزیده را بررسی خواهیم کرد.

سان سیف، بهترین ضد آفتاب کرم پودری ایرانی

کرم ضد آفتاب سان سیف سری مکیسان بهترین ضد آفتاب کرم پودری ایرانی از نظر کاربران است که برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این محصول فاقد چربی، دارای سه عملکرد ضد آفتاب، پرایمر و کرم پودر بوده و حاوی عصاره‌های رزماری، چای سبز و سینامون است.

برخی از نقاط قوت ضد آفتاب مکیسان سان سیف عبارتند از:

  • دارای SPF50
  • مات و یکدست کننده
  • پوشش دهی فوق‌العاده
  • با ماندگاری ۱۲ ساعته
بهتر است بخوانید:
تفاوت فلوئید و کرم ضد آفتاب؛ کدام بهتر است؟

الارو، بهترین ضد آفتاب رنگی با کاور بالا

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation از دیرباز به عنوان یک ضد آفتاب رنگی با کاور بالا شناخته می‌شد. این محصول فاقد اسانس و پارابن بوده و حاوی هیالورونیک و ویتامین E است؛ همچین از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کاملی را به عمل می‌آورد.

از دیگر مزایای این ضد آفتاب می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • دارای SPF 25
  • ضد آب و تعریق
  • دارای بافت سیلیکونی
  • پوشش کرم پودری فوق‌العاده

سولاریس، بهترین مارک ضد آفتاب کرم پودری ایرانی

برند سولاریس به طور تخصصی به تولید ضد آفتاب می‌پردازد و لوسیون واتر ژل ضد آفتاب آردن سولاریس مدل کالر نیوژن را برای انواع مختلف پوست تولید کرده است. این محصول فاقد چربی و آبرسان قوی بوده و ضمن مات کردن پوست، پوششی کامل و بی‌نقص روی آن ایجاد خواهد کرد.

برخی از ویژگی‌های این محصول به شرح زیر هستند:

  • دارای SPF50
  • قابل استفاده برای دور چشم
  • مقاومت فوق‌العاده در برابر آب و تعریق
  • قابل استفاده روی پوست خیس و مرطوب

ژوت، ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

برند ایرانی ژوت نوعی ضد آفتاب را با SPF50 برای انواع پوست در رنگ‌های مختلف عرضه کرده است. این محصول حاوی ویتامین E بوده و کمک شایانی به کلاژن سازی و بازسازی ساختار پوست خواهد کرد. بافت سبک، جذب سریع، جلوگیری از ایجاد لک و چروک و مواد اولیه مرغوب از مزایای این ضد آفتاب هستند.

پیکسل، بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب پیکسل محصولی ضد آکنه است که به عنوان بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه شناخته می‌شود. این محصول ضمن ایجاد نمایی مات و مخملی روی پوست، از آن در برابر اشعه‌های UVA، UVB و UVC محافظت خواهد کرد.

بافت فلوئیدی فاقد چربی، ماندگاری بالا، جلوگیری از بروز حساسیت و قرمزی پوست، عدم ایجاد چسبندگی و براقیت در پوست و SPF50 از دیگر مزایای ضد آفتاب پیکسل برای پوست چرب هستند.

پیکسل، بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست خشک

علاوه بر محصول فوق، بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست خشک، حساس و نرمال نیز توسط برند پیکسل تولید می‌شود. این محصول بدون ایجاد چسبندگی روی پوست، آن را نرم و مرطوب کرده و مانع از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر نور خورشید خواهد شد.

بیزانس، بهترین ضد آفتاب کرم پودری خارجی برای پوست چرب

فلوئید فاقد چربی این برند، به طور تخصصی برای پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده و بسیار سبک و بر پایه آب ساخته شده است. کرم ضد آفتاب بیزانس با کاور بالای ۱۲ ساعته، ضمن مات و یکدست کردن سطح پوست، موجب بهبود لک‌ها شده و خواص ضد پیری و ضد جوش دارد.

از دیگر مزایای این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابل استفاده برای دور چشم
  • رطوبت رسان قوی و ۲۴ ساعته
  • مقاومت SPF در برابر آب و تعریق
بهتر است بخوانید:
ضد آفتاب بی رنگ بهتر است یا رنگی؟

بایودرما، بهترین ضد آفتاب کرم پودری خارجی برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بایودرما سری فتودرم مکس با SPF100 برای پوست‌های نرمال، خشک، حساس، بسیار روشن و کم‌تحمل در برابر نور خورشید فرموله شده است. این محصول فاقد پارابن، عطر و اسانس بوده و پوششی یکدست روی پوست ایجاد می‌کند که برای کاور کردن لک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

اس پی اف بالای این محصول باعث شده تا برای محافظت از پوست در برابر آفتاب شدید (کوه، مناطق استوایی و …) بسیار موثر عمل کند.

سوالات متداول درباره بهترین ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

در این مطلب بهترین ضد آفتاب با پوشش کرم پودر را از میان برندهای معتبر داخلی و خارجی به شما معرفی کردیم تا بتوانید متناسب با بودجه خود، گزینه مناسبی را از میان آن‌ها انتخاب نمایید. در این بخش نیز به سوالات پرتکرار کاربران در این زمینه پاسخ خواهیم داد:

بهترین ضد آفتاب کرم پودری ایرانی کدام است؟

برندهای سان سیف، ژوت، پیکسل، سولاریس و ... در این زمینه محصولات خوبی را عرضه کرده‌اند که با مطالعه این مطلب می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

کدام ضد آفتاب رنگی با کاور بالا برای پوست خشک مناسب است؟

برند پیکسل بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست خشک را ارائه کرده است که در این مطلب درباره آن صحبت کردیم.