دی دی کرم چیست و فواید آن کدامند؟

دی دی کرم چیست

امروزه تنوع کرم‌ها و به صورت کلی محصولات زیبایی بسیار بالا رفته و هر دسته از لوازم آرایشی صورت انواع مختلفی دارند. برای مثال تا چند دهه پیش جهت ایجاد ظاهری زیبا در پوست صورت تنها از کرم پودرها استفاده می‌کردند؛ اما گذشت زمان و پیشرفت در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی، باعث ظهور دی دی کرم‌ و سایر محصولات مشابه شد.

اما این محصولات نوظهور مانند دی دی کرم، گاهی ممکن است به دلیل ناشناخته بودن نتوانند اعتماد مصرف کنندگان را جلب کنند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به صورت کامل برای شما شرح دهیم که دی دی کرم چیست و فواید آن کدامند. پس با ما همراه باشید.

دی دی کرم چیست؟

اگر برای شما این سوال مطرح شده که دی دی کرم چیست ؟ باید بدانید که این محصول تنها یک کرم آرایشی نیست و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای پوست، در افزایش شادابی، سلامت و همچنین جلوگیری از آسیب به آن نیز موثر است.

طرز استفاده از دی دی کرم

dd کرم‌ یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده روزانه محسوب می‌شود. زیرا این محصول تنها یک کرم آرایشی نیست و در کنار زیبایی و مراقبت از پوست می‌تواند از صورت شما در برابر آفتاب نیز محافظت کند. بنابراین استفاده از آن مانند مصرف همزمان چندین محصول و کرم آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

البته این همه‌ی خواص دی دی کرم نیست و این محصول که حاوی مواد ضد آفتاب و مرطوب کننده می‌باشد، دارای ویژگی‌های مثبت بی‌شماری بوده که در ادامه به صورت کامل به آن‌ها پرداخته شده‌است.

فواید دی دی کرم

خواص دی دی کرم چیست؟

شاید برای شما عجیب به نظر برسد اما خواص دی دی کرم در مقایسه با قیمت دی دی کرم بسیار بیشتر از آنچه که شما تصور می‌کنید، می‌باشد. برای اثبات مزایایی که از خرید دی دی کرم‌ها نصیب شما خواهد شد، در این قسمت برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دی دی کرم برای شما شرح داده‌‌است.

بهتر است بخوانید:
فرق بی بی کرم و دی دی کرم چیست؟

برخی از مهم‌ترین فواید دی دی کرم عبارتند از:

قدرت پوشانندگی بالا

قدرت پوشانندگی دی دی کرم‌ها چند برابر کرم پودرهای معمولی و نسبتاً قوی است؛ به صورتی که حتی مقدار کمی از این محصولات توانایی محو کردن اغلب نواقص و لک‌های پوستی را دارد. همچنین این محصولات علاوه بر این قدرت پوشانندگی بالا، جلوه‌ای مخملی به پوست می‌بخشند و ابداً ظاهر زننده و کیکی نخواهند داشت.

فرمولاسیون حاوی ضدآفتاب

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد این کرم به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد، از پوست صورت شما در برابر تابش نور خورشید محافظت می‌کند و با این کار مانع از پیری و آفتاب سوختگی پوست شما نیز خواهد شد. اما طبیعتاً دی دی کرم دقیقاً عملکرد یک کرم ضد آفتاب قوی را نخواهد داشت و برای این کار بهتر است نسبت به خرید ضد آفتاب اقدام کنید.

محو کردن چین و چروک‌های صورت

یکی دیگر از تاثیراتی که به واسطه فرمولاسیون خاص این محصولات بر روی پوست ایجاد می‌شود، محو یا کم کردن عمق چین و چروک‌های موجود بر روی پوست صورت می‌باشد. این ویژگی به دلیل وجود مواد سیلیکونی در دی دی کرم‌ها می‌باشد که پس از مدتی باعث بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست نیز خواهند شد.

دی دی کرم برای پوست چرب

روشن کنندگی و رطوبت رسانی مناسب

یکی دیگر از فواید دی دی کرم که موجب پرطرفدار شدن آن‌ها در میان محصولات آرایشی متنوع امروزی شده‌، خاصیت روشن کنندگی و رطوبت رسانی است که این محصولات به واسطه فرمولاسیون ویژه خود دارند.

این خواص با بهبود دادن و یکدست کردن رنگ پوست صورت، باعث جوان سازی آن شده و چهره شما را شاداب و درخشان‌تر خواهند کرد. همچنین دی دی کرم‌ها با ترمیم خطوط چهره و ایجاد درخشندگی در آن، موجب محافظت از پوست شما نیز می‌شوند.

طریقه مصرف دی دی کرم

بافت بسیار سبک

این محصولات بافت بسیار سبکی دارند و همین دلیل برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. زیرا پس از مصرف این محصولات حتی با گذشت چند ساعت، روی پوست صورت شما احساس خستگی و سنگینی یا حتی ماسیدن آرایش ایجاد نخواهد شد.

عدم وجود الکل در فرمولاسیون دی دی کرم

نکته جالب این محصولات در کنار تمامی خواصی که پیش‌تر گفته شد، عدم وجود الکل در فرمولاسیون آن‌ها می‌باشد. این خاصیت علاوه بر عدم ایجاد التهاب در پوست، موجب جلوگیری از خشکی آن نیز می‌شود.

دی دی کرم اصلی

عدم نیاز به استفاده از پرایمر آرایشی

وجود ترکیبات خاصی مانند دایمتیکون و نوردی‌ هیدرو گوایارتیک اسید در مواد اولیه این محصولات موجب شده که دی دی کرم‌ها خاصیت پرایمری نیز داشته باشند. از این رو پیش از استفاده آن‌ها احتیاجی به زدن پرایمر نیست.

بهتر است بخوانید:
آیا تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را می دانید؟

بسیار مقرون به صرفه

نکته طلایی که در هنگام تهیه این محصولات باید در نظر بگیرید، قیمت دی دی کرم‌ها در مقایسه با این مقدار از فواید و مزایی است که با مصرف آن‌ها نصیب شما خواهد شد.

بهترین دی دی کرم

طرز استفاده از دی دی کرم چگونه است؟

طریقه مصرف دی دی کرم نیز مانند تمامی محصولات آرایشی دیگر شامل برخی مراحل و روش‌ها است که با رعایت آن‌ها، می‌توانید شاهد بهترین نتیجه‌ها باشید.

بهترین طرز استفاده از دی دی کرم به شرح زیر می‌باشد:

  1. ابتدا برای گرفتن نتیجه‌ای مناسب باید پیش از مصرف دی دی کرم‌ها، صورت خود را با میسلار واتر یا سایر پاک کننده‌های صورت، کاملاً تمیز کنید.
  2. مقداری از دی دی کرم را با استفاده از پد آرایشی اسفنجی یا نوک انگشت، به پوست صورتتان زده و به صورت دایره‌ای و آهسته آن را بر روی صورت پخش کنید.
  3. برای رفع کامل سیاهی دور چشم پیشنهاد می‌کنیم که به همراه این محصولات از کانسیلر نیز استفاده کنید.
  4. اگر به دنبال ماندگاری بالاتر آرایش خود هستید، بهتر است در نهایت از اسپری یا پودر فیکس نیز بر روی تمام آرایش صورت خود استفاده کنید.

دی دی کرم چیست

سوالات متداول درباره دی دی کرم

با توجه به این که امروزه دی دی کرم‌ها بسیار پر طرفدار و محبوب هستند و افراد زیادی نیز از آن استفاده می‌کنند، طبیعتاً سوالات متعددی درباره آن‌ها مطرح است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

خواص دی دی کرم چیست؟

برخی فواید دی دی کرم آبرسانی به پوست صورت، بافت سبک، جلوگیری از پیری و چین و چروک و... می‌باشد.

طرز استفاده از دی دی کرم چیست؟

مانند تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی صورت این محصولات نیز طریقه‌های مصرف مشخصی دارند که در این مطلب بهترین آن‌ها شرح داده شده‌است.