ترند رنگ موی سال ۲۰۲۴ چه رنگ‌هایی هستند؟

رنگ موی سال 2024 چه رنگی است

رنگ موی سال ۲۰۲۴ با فرارسیدن سال نوی میلادی توسط میکاپ آرتیست‌های مشهور جهان تعیین و اعلام شده است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به مد روز علاقه‌مند هستند و قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، بهتر است با توجه به ترندهای سال رنگ مو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در این مقاله درباره قشنگترین رنگ موی سال با شما عزیزان صحبت می‌کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه، رنگ پوست و چشمان خود گزینه مناسبی را از میان آن‌ها برگزینید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

رنگ موی ترند ۲۰۲۴ چیست؟

جالب است بدانید گزینه‌هایی که امسال پیش روی شما هستند، تنوع بالایی دارند و از رنگ موهای بلوند یخی تا رنگ‌های فاتنزی و تیره را در بر می‌گیرند. البته لازم به ذکر است که کارشناسان معتقدند در سال جدید، رنگ موها بیشتر بر حفظ ظاهر نچرال مو و انتخاب رنگ موی طبیعی تاکید دارند.

برخی از جذاب‌ترین نمونه‌های رنگ موی ترند ۲۰۲۴ عبارتند از:

بلوند Butter Cream

پرطرفدارترین رنگ مو ۱۴۰۳ در میان خانم‌ها و دختران جوان، بلوند باتر کریم است. این رنگ مو با اضافه کردن تناژهای گرم طلایی، بیبی لایت و فیس فریم، ظاهری جذاب و متفاوت به شما می‌بخشد و در عین حال به دلیل دکلره کردن قسمت‌های کمی از مو، آسیب چندانی به موهای شما وارد نخواهد کرد. برای داشتن این رنگ مو جدید و جذاب لازم است قسمت‌های روشن موهایتان به پایه ۸ و ۹ دکلره برسند.

رنگ موی سال 2024

قهوه‌ای قارچی

اگر به دنبال رنگ موی جدید ۲۰۲۴ هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً رنگ جذاب قهوه‌ای قارچی را امتحان نمایید. در این رنگ مو ترکیبات ملایم قهوه‌ای و بلوطی جایگزین تناژهای سرد و خشن دودی و خاکستری شده‌اند و نمایی دخترانه و در عین حال زیبا به چهره شما می‌بخشند.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با تمام رنگ‌های پوست از سبزه و گندمی گرفته تا سفید و روشن به راحتی هماهنگ شده و می‌توانید آن را با تکنیک‌های آمبره، بالیاژ یا سامبره روی موهایتان پیاده‌سازی کنید. البته برای رسیدن به این رنگ مو، نیاز است که با استفاده پودر دکلره موهایتان به پایه ۷ یا ۸ برسند.

رنگ مو جدید

قهوه‌ای گیلاسی

بهترین رنگ موی سال ۲۰۲۴ بدون دکلره می‌تواند رنگ قهوه‌ای گیلاسی باشد. به طور کلی رنگ‌هایی با تناژ قرمز از سال قبل بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفتند و در سال جدید نیز تناژهای متفاوت‌تری از این رنگ مو در دنیای مد و زیبایی مشاهده می‌شود.

این رنگ جذاب و منحصربه‌فرد هارمونی جذابی با پوست‌های روشن و سفید ایجاد می‌کند و در عین حال برای پوست‌های سبزه و گندمی نیز ایده‌آل خواهد بود. همانطور که گفتیم برای رنگ موی قهوه‌ای گیلاسی روی موهای طبیعی نیازی به دکلره یا دکوپاژ نخواهید داشت.

رنگ موی جدید 2024

بهتر است بخوانید:
آموزش رنگ مو دودی در تناژهای مختلف

مشکی پرکلاغی

با توجه به اینکه در سال جدید اغلب ترندها به سمت زیبایی طبیعی گرایش دارند، مشکی پرکلاغی نیز در لیست بهترین رنگ موی سال ۲۰۲۴ بدون دکلره قرار می‌گیرد. این رنگ مو جذابیتی نچرال و در عین حال بی‌نظیر به چهره شما می‌بخشد و برای تمام سنین مناسب خواهد بود.

دقت داشته باشید که روشن کردن موی مشکی پرکلاغی کاری سخت و گاهی غیر ممکن است؛ پس قبل از تصمیم‌گیری این نکته را در نظر داشته باشید که شاید تا یک یا دو سال نتوانید به سراغ دکلره کردن موهایتان بروید.

رنگ موی سال 2024 بدون دکلره

تنباکویی

گزینه بعدی در لیست رنگ مو ترند ۲۰۲۴، تنباکویی بوده که از خانواده رنگ بلوند قهوه‌ای است. این رنگ مو ترکیب زیبایی از تناژهای قهوه‌ای و بلوند نچرال بوده و با دکلره یا بدون آن قابل اجرا می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های بیبی لایت یا بالیاژ معکوس رنگ تنباکویی را روی موهای طبیعی خود بگذارید تا حجم موهایتان بیشتر به نظر برسد.

رنگ موی ترند 2024

جینجر کهربایی

اگر به تناژهای مسی و نارنجی ملایم علاقه‌مند هستید، این رنگ موی جدید ۲۰۲۴ مخصوص شماست. رنگ جینجر کهربایی با تناژ گرم خود، باعث حجیم به نظر رسیدن موهای شما خواهد شد؛ بنابراین اگر موهای کم‌پشت و صافی دارید حتماً آن را امتحان نمایید.

رنگ مو ترند 2024

بالیاژ بلوند

به عنوان رنگ مو جدید ۲۰۲۴ می‌توانید بالیاژ بلوند را نیز امتحان کنید. این رنگ موی جذاب و زیبا علاوه بر تغییر چشمگیری که در ظاهر شما ایجاد می‌کند، به دلیل تیره بودن ریشه مو حالت طبیعی و دخترانه چهره‌تان را نیز حفظ خواهد کرد.

پرطرفدارترین رنگ مو

هایلایت مو الماس سیاه

این رنگ مو ترند ۲۰۲۴ برای علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره فوق‌العاده است. کافیست روی موهای تیره خود، هایلایت‌های کمی به رنگ برنز درآورید تا درخششی مانند الماس به موهایتان ببخشید. این رنگ مو با پوست‌های تیره و برنز جلوه خارق‌العاده‌ای خواهد داشت.

قشنگترین رنگ موی سال

پرطرفدارترین رنگ مو فانتزی در سال جدید

به عقیده بسیاری از دختران جوان، قشنگترین رنگ موی سال رنگ‌های فانتزی هستند که جلوه‌ای متفاوت و جذاب به صورتتان می‌بخشند. البته باید بدانید که این رنگ‌ها ماندگاری کمی دارند و باید در فواصل معین موهایتان را رنگساژ نمایید تا جلوه اولیه خود را حفظ کنند.

برخی از گزینه‌های پیشنهادی ما عبارتند از:

رنگ موی غروب مسی

رنگ مو جدید به نام غروب مسی، گزینه پیشنهادی ما به دوست‌داران رنگ‌های فانتزی است. این رنگ که یادآور سایه غروب در آسمان بوده، تناژهای گرمی از قهوه‌ای، مسی تیره و نارنجی دارد که برای پوست‌های سفید و روشن جذابیت فوق‌‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

غروب مسی

بهتر است بخوانید:
بهترین رنگ مو برای من کدام است؟

رنگ موهای پاستلی

رنگ‌های فانتزی پاستلی به عنوان رنگ مو ترند ۲۰۲۴ جایگاه ویژه‌ای دارند. شما می‌توانید طیف ملایم، طبیعی و جذاب رنگ‌های مختلفی از قبیل هلویی، قرمز مخملی شارپ، صورتی باربی و آبی آسمانی را انتخاب کرده و روی موهای دکلره شده خود قرار دهید تا به خوبی با ترند سال جدید هماهنگ شوید.

رنگ مو آبی پاستلی

سوالات متداول درباره رنگ موی سال ۲۰۲۴

در این مطلب نمونه‌هایی از قشنگترین رنگ موی سال ۱۴۰۳ یا ۲۰۲۴ را برای شما عزیزان نام بردیم. شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست، چشم‌ها و ابرو‌هایتان یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید و در سال جدید نیز به زیبایی بدرخشید. در این بخش نیز برخی از سوالات متداول کاربران را با هم می‌خوانیم:

رنگ موی سال ۲۰۲۴ کدام است؟

در این مقاله رنگ موهای مختلفی که برای سال ۲۰۲۴ ترند شده‌اند را معرفی کرده‌ایم؛ آن را از دست ندهید.

پرطرفدارترین رنگ مو ۱۴۰۳ چیست؟

اگر دوست دارید ظاهر طبیعی‌تری داشته باشید؛ پیشنهاد ما هایلایت است اما اگر به رنگ‌های فانتزی علاقه‌مندید؛ پیشنهاد می‌کنیم با توجه به رنگ پوستتان و فصلی که در آن قرار دارید از میان رنگ‌های آبی آسمانی، مسی، هلویی و ... انتخاب کنید.